bakat

heei har bara kollat på tv och suttit utomhus lite :)
har typ värk i hela kroppen efter att ha suttit på ellas pakethållare och spänna mig i rädsla medan vi typ studsade över rötterna i skogen och höll på att fara in i ett träd. också lånade jag hennes kompis cykel som var jättekonstig att cykla på :o
oo förresten igår smakade jag en ny monster smak, med äpple, passionsfrukt och ananasjuice i, det var hur gott som helst, och jag gillar inte monster så mkt i vanliga fall.

smaka den här!!

idag har jag bakat :) inte så likt mig va *host*. blev morotskaka och nougatrutor. och nu är jag hungrig för jag har inte ätit på hela dagen :o
hmm jao har inte nåt kul å skriva som ni märker :s kanske senare :)


kisses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0