båtmuseet

heei alla söta idag har jag varit på båtmuseet med alexandra :) vi gick (/klättrade) omkring i en stor båt och sen åt vi pannkakor och sockerkaka. vi kollade på bildmusseet också, det var lika fin "konst" *hostporr* asså konst (fortfarande förkyld) som vanligt.
vilken otur jag hade, igår frös jag så jag tog på mig en massa kläder och drog till stan och var med ella och maja, också var det soligt och varmt, så tog jag lite kläder idag, också var det kallt och började regna när jag cyklade hem. och innan jag skulle hem igår träffade jag på isa och malin :)

å vad jag taggar fredagsmys nu, ska se nån film på tv och äta chips och kaka, å vad jag kommer bli fet och fin :)


båten


alexandra och ulrica ute och äter :)


en suspect gubbe


oliver som skakar på huvudet. älskar sånahär bilder xD


mohhaha allmän smygbild på oliver. notera regnet


ett av dagens inköp, little miss perfect. luv it :)

nu kollar mina föräldrar på victorias bröllop grejen pallar inte bryy :pp
men trevlig kväll alla :)

Kommentarer
Postat av: emma/oldbabydoll

sv: tack så jättemycket! din var också skitfin :)

2010-06-18 @ 21:42:36
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0