loool

heej idag är det fint väder igen! har varit i kyrkan, fick en typ extremsur godis från usa, den var asgod! och sen stod jag och väntade på mamma och då kom karin och kramade henne och sa att det stod på hennes rygg att man skulle göra det, då hade nån unge satt fast en "krama mig"-lapp på hennes rygg. sen när jag kollade lite såg jag att en massa personer gick omkring med lappar på ryggen, så jag hakade på och hedde lappar på folk xD mohaha
angående resan till norge om en vecka.. egentligen ska man kunna resa utan pass inom norden, men när man ska flyga måste man ha pass, annars kan man inte checka in bagage. det hände i vintras när hela gänget flög till stockholm, helena fick dela upp sitt bagage i flera väskor och delade upp mellan oss andra som handbagage. det pallar jag seriöst inte göra!
mitt älskade pass från 2005, fullt med stämplar från thailand, hong kong, nya zeeland och andra länder, gick lägligt nog ut den 8 juni. jag har inget annat leg, så vi ska kolla om man kan skaffa nödpass eller så tar jag med det gamla och hoppas att de inte kollar på utgångsdatumet. tar jag mig inte till norge med flyget så blir det buss med stockholmarna.






gladoliver

jag i min nya tröja från carlings

mamma har gjort några små klumpar av mosad frukt och en massa grejer och friterat,
och nu sitter jag och oliver och äter dem med glass. galet gott :)


Kommentarer
Postat av: isa

FJOOOORTIIIIIISSSSSS PUTAAAARRRRRNNNNN :]]]]]<3

2010-06-23 @ 16:30:43
URL: http://iizahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0