marshmallows :3

hej ny dag nu då :) är frisk igen så jag tänkte kanske ta en sväng till stan eller så.. eller så ska jag följa med mamma och småsyskonen till klabböle.
igårkväll var jag med ella, henke, maja och frida nere vid älven och grillade marshmallows på ett hus som luktar avlopp. det var nice. sen åkte vi till ica kvantum, jag åkte på ellas pakethållare så cyklade vi i skogen haha det var asläskigt vi ba skrek hela tiden och höll på att cykla in i ett träd xD så köpte vi monster och danomino yoghurt, nivet såndär på tv ba "den innehåller bara naturliga färgämnen, blabla" haha sen satt vi på posten och var ascoola. sen cyklade vi till en lekpark och åt marshmallows och gungade och rullade oss i gräset, fett nice asså x) sen kom jag hem på kvällen och såg på tv sen sov jag.


ella ritar ränder i majas hår

Zooldesign.se

Kommentarer
Postat av: clara ♥

åh. tack vad snäll du är!:D

2010-06-16 @ 11:58:46
URL: http://ttypclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0