mot norge om ca 9 timmar!

har packat halvt. fick låna en resväska av lovisa du e bäst sweetie :D
mamma snackade med norwegian, fick reda på att en vuxen får ha ett bagage på 40 kg, så det går prima att jag checkar in på madeleine :) sas fick hon inte tag på, men hon pratade med nån anställd på arlanda som sa att det där att barn måste ha leg för att checka in är bullshit. men jag är inte så säker på det, sist jag flög med sas fick jag visa leg när jag checkade in :s
iså fall får jag hoppas att de inte kollar datumet, eller att de har överseende, det var ju trots allt bara ett par veckor sen det blev ogiltigt..

jag vet inte om jag är taggad, jag är mest nervös :/ svung och bolliaden förra året var iofs jättekul, men det hände mycket jobbiga saker också (för mig iaf). men nu har jag laddat ner en massa bra musik, och laddar ner lite till nu. min 450d följer såklart med :)

har varit och letat kläder lite grann, i torsdags och fredags, men i fredags var bara åhlens öppet, det var lite snopet x) menmen jag hittade det jag behövde.
veckans inköp:


chinos, 79:- bikbok




o läppglans, 19:- åhlens :)             
smakar gööött ;)

jaooo de e rea överallt, me likes reaaa  
ska upp 4 imorn och sticka till flygplatsen, det är knappt så det är nån ide att gå å lägga sig ikväll :s
kan ligga och lyssna på musik tills jag ska iväg. vi ska ju åka 20 mil buss (tror jag de sa :S låter väldigt mycket..) från oslo till porsgrunn, kan väl ta om lite sömn då.
jaa ska återgå till tha muzic sees :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0