oproffsiga jag :/

heeej alla barn nu e jag tillbaka :)) asså förra veckan var ju min klass på resa i sthlm skärgård med segelbåt, det var så sjuukt soft men det bästa var gröna lund på lördan, vi var där tidigt så det var typ inget folk alls, å va fett nice :D
och mindre bra.. jag blev sjuk, skippade brännbollsturneringen och skolavslutningen och nu skulle jag egentligen ha varit på väg till höga kusten för ett läger men det skippade jag också.. menmen det är lugnt.
jag fick mina första betyg i mitt liv, jag vart nöjd, fick bra på alla utom hk. bitchen till hk lärare skrev en massa bullsh*t om att jag var ointresserad och lat och blabla. tack för den, hk var typ min lyckligaste dag i veckan men nehe
men jag har bakat cupcakes :) fast inte till mig själv :(
och facebook laggar så det går inte att ladda upp bilder k.bujhyjmb ufnltknufhjfjj hate uu fb okeei hets men jag får lägga upp bilderna här istället. jättekul. fast inte lika många förstås då. jap.





Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Jaa den är fin =).. Tack ska du ha! Detsamma =)

2010-06-12 @ 18:02:00
URL: http://sofialb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0