slappdag

trots det fina vädret har jag bara suttit inne och kollat på tv :( faaamilyguy!<3
men imorgon ska jag försöka ta mig till stan tror jag, behöver köpa en balklänning. lika sent ute som vanligt^^
ooooch.. ksk skulle till holmön imorgon, får se hur det blir med det..
har ätit muffins och choklad också.. med tanke på min livsstil fattar jag inte att jag inte är överviktig :s iofs äter jag typ ingen mat på dagarna, oftast blir det bara middag, annars småäter jag allt sött som finns i huset. kan til, och med bli en bit mandelmassa om jag är riktigt desperat..
jaojao visst har jag ett roligt liv. tiden går låååwngsamt. nu börjar nedräkningen. 5 dagar kvar tills norgee :]
och sen efter det ksk det blir tyskland eller österrike med familjen :D  bara vi inte ska till norge :ss förra sommaren drog jag ju till skåne med company och sen åkte min familj dit typ två veckor efter :o och nu har de snackat om att åka till norge, men jag tror vi ska till tyskland som sagt. håpas:]

spenatsoppa nudå med familjen, sen ska vi typ kolla på karatekid2 :) hela familjen utom oliver, som är hos nån kompis som vanligt >0
igår eller förrgår såg vi föresten död mans kista :D jag fattade typ inget men den var bra ändå :] det var typ 6 år sen jag såg den på bio :o
yey. skaw sluta snåcka. om nån undrar varför min blogg ser ut som ett fett cppppa så är det för att jag håler på å ändrar den och jag är inte bra på det x] hehe men jag lär mig.
seews allihoupa :,D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0