freedag! :)

yey idag har jag varit rätt glad typ. efter skolan cyklade jag hem med isa, sen cyklade jag tillbaka till skolan för att jag hade glömt en sak, sen när jag kom hem cyklade jag till stan och gick omkring och letade en massa saker, jag köpte en cardigan på gina och så lite typ sockar och så och sen kollade jag på en massa grejer som jag vill ha och sen stängde allt. men jag ska tillbaka imorgon :)
det är ju nice. och benjamin satt just och sjöng och sen slutade han och kollade på mig och sa "du har mörka ögonbryn." (han är 4 år) haha
jao och nu ska vi äta, vi ksk får besök.
justee igår var jag å alexandra på rix fm festivalen. det var tråkigt. men vi råkade cykla i en rabatt som vi trodde var en väg haha vi e såå duktiga x) sen baxa jag en godis på konsum visst e jag såå cool :p haha nämen också träffa vi isa och rebecca som var glada för de hade sett en fet kille ramla, haha humor x))
mm och sen cykla vi hem och åt tårta. mm nice.
nu ska jag äta middag med min familj coolt va men vi ses :)

(lägger ut bilder igen när jag hittat min usbkabel)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0