noo sjuk :(

idag har jag jobbat på cyberphoto, jag fick göra en massa olika grejer, öppna paket, registrera varorna, he dem på hyllor, ta ner dem från hyllor, packa ner dem i paket och skicka så jag har gjort mkt idag. plus att dammsuga en matta. mm aa, det du!
ksk ska va med lovisa, peter och erica ikv, men jag vet inte om jag pallar för jag är tiep sjuk igen och nyser hela tiden, och jag e ju allergisk mot hundar :( dj not nice. haha nu blev jag flummig. noo läskigt x)
apa. också jaa juste lovisa berättade om sin prao på svt, hon fick följa med ut på lite uppdrag idag, bla en tant som vrålade om att hon inte fick köpa kaffe på flygplatsen för att hon inte hade nån flygbiljett, och till tc där nån hade orsakat nån sorts vattenläcka. coolt. det ska jag kolla på ikv 19.15 :)
och nu undrar jag en sak. varför står det 10.000 tyska bögar will play after the commercial message överst på mitt spotify? det är ju inte reklam? dahh!

jag gjorde nåt asgott :) min favoriträtt tiep lr nåt:

det är
2 bananer
lite mjölk (typ 3 dl)
lite vaniljsocker
lite kakao
som jag slängde ner i mixern och mosade det blev asgott^^ och så strössel på, för att göra det hela lite extra dramatiskt.


mm sånt här får man om man beställer nåt från cyberphoto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0