vad ska jag göra? :O

jaadu hände inget spec i skolan idag, sista dagen innan praodagarna.. blir cyberphoto imrn då :)
det växlade mellan regn, sol, snö, hagel och allmän molnighet idag. skumt.
vi hade idrott på morgonen och på eftermiddagen, lite intressant.
på matten körde vi star wars battlefield on ground 3 eller nåt sånt (en variant av sänka skepp som våran mattelärare har gjort) hehe rätt najs.
jag har fått plats på grubbeskolan men jag vet inte om jag vill byta längre :O asså suck exakt samma sak har hänt för flera år sen när jag sökte till minerva och backen.. jag ska alltid fega ur -.- men jag vet ju inte än.. jag ville väl mest gå där för att man kan ha dans eller media som tillval men är det en bra anledning att byta när jag just har börjat faktisk trivas på waldorf? tog 8 år. sorgligt.
idag har jag haft en dålig dag, har tröstätit lite cupcakes och choklad och sett shanghai noon, en av de bästa filmer som gjorts enligt mig.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0