valborg :D

yeey!! halvdag i skolan, slutade efter lunch. vi fick faktiskt läsk och kakor av våran lärare :D
vi firade valborg med familjen lucas och carlsson hemma hos carlssons i hörnefors. vi åt en massa grillat (najsas) och sen åt vi glass med kolasås och jordnötter. och ofc vi åt läsk också portello, min favorit :) jag var med helena och var lite random ja och sen åkte vi ut till sörmjöle och lyssnade på en massa gubbar som sjöng och tittade på en undernärd hund, sen tillslut tände de elden. jag stod roat och tittade på när alla föräldrar försökte hindra sina barn från att hoppa in i elden, sen blev jag less och gick till bilen och satt och lyssnade på musik.
sen åkte vi hem och såg avatar, mamma köpte den på mediamarkt för 88 spänn :D fast jag blev uttråkad och gick och somnade.
jao det var igår.  och nu har jag bakat en banankaka, dubbel sats så bunken blev full och degen rann ut xD och som vanligt när jag bakar är jag redan proppmätt innan kakan ens är i ugnen..
ska se forts på avatar snart med familjen :)


en kissemisse..


en massa barn som ser på tv


mat :O (jag o helena gick upp till hennes rum och satt på gölvet och åt)


helena fixar sig x)


gubbar vid grillen xD


booring :)


det var en massa lysande småbarn som flög omkring i snöhögarna..


jättefin hund..


pappa som kastar bäbis :)


floina på gott humör :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0