Dansen inställd... ? :)

Jag och Lovisa åkte buss till stan efter lunchen för dansen var inställd. (eller?)
Och nu har vi lite halvsoft, upptäckte att det tydligen är kanelbullens dag idag eller nåt men jag tror inte jag ska äta kanelbulle bara för det.. Sen ska jag åka hem å vad härligt att ha periodkort och inte behöva tänka på vad det kostar att åka buss :)
Å juste jag måste göra en header asså lovar det kommer hehe leksaksheader var det ju inte meningen att jag skulle ha.. x)
Jaa. :] Mitt liv är tråkigt nu sååå..


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jo jag blogggar. Hehe.

Hur är det??:)

Längesen man hörde av dig !

2010-10-05 @ 17:34:54
URL: http://linnealisalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0