Jag kan äta igen!! :D

Loooooveeee and peace to sweden jag kan nämligen äta MAT igen!! :DD<3333
Nu har jag haft tandställning i 6 dagar och har inte kunnat äta något hårdare än banan. Igår försökte jag äta lite makaroner, men det gjorde för ont.
Så idag flydde jag från skolan till ortodonti kliniken för att fixa metallstumparna som stack ut och rev mig i kinden när jag försökte tugga, min trogna följeslagare följde förstås med, och vi satt i väntrummet typ en halvtimme minst innan jag kom in. Tandläkaren bytte ut hela bågen till en tunnare, det gjorde fett ont med tanke på att mina tänder är asömma :( Sen åkte jag tbx till skolan och hämta lite arbete, sen åkte jag hem till Lovisa och åt köttgryta med couscous, och jag hade inte minsta svårighet att äta, det var helt awesome!!
Sen åt vi kladdkaka och kolla på tv :3
De senaste 10 dagarna har jag ätit lika mycket som jag i vanliga fall äter på en dag, ungefär 2 mackor, några kakor, 1 liter juice, en potion soppa, en med fil och banan och nåra glas mjölk. Med andra ord har jag råbantat :)
Men nu kan jag äta igen, jag kan tom gäspa utan att sticka mig :D
Underskatta aldrig förmågan att kunna tugga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0