Japaner!

Igår var det nån slags fördomar mot japaner-dag för mig, först satt jag och kollade när pappa satt på yotube och tittade på japaner i assnygga sportbilar som driftade olagligt på en helt vanligt bilväg. Sen blev jag uttråkad och satte på TV:n, på ett program som handlade om robotar. Snackar man om robotar snackar man om Japan. Det var en massa nördjapaner som stod med varsin fjärrkontroll och hade boxning med sina hemgjorda robotar, och en gubbe byggde robotar som var riktigt trovärdiga kopior av honom själv och hans dotter, det var faktiskt grymt. Men sen kom det läskiga, det var två föräldrar och en dotter, mamman pratade lyckligt om hur pappan byggde robotar 24/7 och hon sydde dräkter åt dem, och att  robotarna skapar så bra sammanhållning i deras familj, "jag ser inte robotarna som robotar, utan mer som mina egna barn", sa hon, också var de typ världens happy family. HA HA what!!?? Jag skulle bli rädd om mina föräldrar blev såna xD
Japaner är härliga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0