Nytt rum!

Tchabba :D Var på dansen imorse, sen gick jag och Lovisa till Clas Ohlsson för hon skulle köpa en roller att måla sin garderob med ;o och jag hittade några pennor jag köpte, sen cyklade vi hem, och jag hade tråkigt så jag tänkte att jag kunde byta rum. Har haft ett stort kallt rum i källaren i nästan ett år nu (tiden går läskigt snabbt!!) och jag är trött på att frysa och vakna på morgonen skrikande för att det flyger omkring myggor/flugor och krälar spindlar över golvet, det är sjukt hemskt, plus att rummet är fult, så jag tog helt enkelt all bråte från ett litet mysigt rum på övervåningen som bara använts till skräprum och flyttade ner till mitt rum, sen tog jag mina grejer och flyttade upp. Med undantag för en hylla full med grejer.
Rummet före:

Och efter:
kolla jag kan ta dagens outfit bilder x)
awesome spegel va :)
det var meningen att det skulle bli småbarnens rum först men de sover i mammas och pappas rum som är lika stort som vardagsrummet typ x) Jag tog ner lampan som föreställer en måne men den här var så grym så det fick va kvar :p
Nice va :)
Och såhär ser mitt gamla rum ut nu.. :o
Är sjukt glad att jag ska få sova i ett varmt mysigt rum inatt och inte mitt gamla läskiga rum, känns plötsligt lyxigt att ha ett element så man kan reglera värmen själv^^

Kommentarer
Postat av: Linnea !

Jätte fint!:)

2010-10-10 @ 09:23:24
URL: http://linnealisalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0