Random saker jag vill ha just nu..


Ett par riktigt plufsliga mjukisbyxor som man kan mysa eller träna i :3
Också en mjuk oversize munkjacka till.. :)
Jeans! Ett par sköna, inte för tight. Jag är för fet för alla mina jeans :/
Adidas Superstar ii, fett snygga grejer :)
En ny jacka, mamma har tappat bort min :(
Ritgrej! :D Så jag slipper vår gamla mus som inte funkar..
Rosa One Piece Jump In, de är underbara <3
Det tuffaste är att man kan dra igen luvan med dragkedjan xD
Chiips!! :o Sourcream & Onion är min favoritsmak, men för typ några veckor sen provade jag en ny, med smak av saltgurka och majonnäs. Låter äckligt - smakar underbart :)
Btw! :) Nu har jag typ en till ny tandläkare (eller jag har olika varje gång..) som säger att jag får äta godis och så bara jag borstar tänderna noga. Min andra tandläkare sa att jag skulle spara godis till speciella tillfällen.. Fast jag kommer inte få tugga tuggummi :( No!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0