Väntar.. :)

Tjaah sitter å dunkar sönder mina öron med Bullet for my Valentine, lyssnade på dem förut under min typ.. emoperiod.. de är fett bra, jag håller på att göra en "comeback" eller vad man säger :)
.
Blekte Lovisas hår, men färgen räckte inte så bra plus att hennes toppar har färgats många ggr, så det blev ljusgult där uppe (vitt på vissa ställen!) och såhär orangegult längre ner. Men som det ser ut nu ska jag dit en gång till ikväll och bleka, då blir det förhoppningsvis platinablont om vi är skillade :)
.
Men just nu vaktar jag Benjamin medan de andra är på stan och kollar när Alvin uppträder med nåt..
Hoppas jag hinner åka till Lovisa igen :)
Mood är verkligen bra, fast funkar inte på vissa hårtyper (som min) :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0