Snyggaste bandet enligt mig :3

Ett japanskt visual kei-band, Versailles! Jag lyssnade lite på dem förut men det är inte min ultimata musiksmak^^ Tycker dock de är oslagbart snygga!


Jasmine You, näst längst till vänster, dog förresten förra året i nån sjukdom..


Min och de flestas favorit, Hizaki, som är gitarrist och en av grundarna av bandet.

Men... det tog faktiskt ett tag innan jag fattade att alla fem är killar xD Några ser ju verkligen ut som tjejer :p Men det är ganska hett haha^^ Hizaki är lätt snyggast, jag vill ha hans hår :3 (jag behöver väl inte tillägga att han är gay? :)

Kommentarer
Postat av: Samara

Ja nog ser de ut som tjejer, som porslinsdockor, jag skulle gärna se ut så.

2010-11-02 @ 15:29:25
URL: http://sasha-samara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0