Riskakor!

Igår satt jag i mitt rum och tänkte på att jag måste sluta med socker en gång för alla, mitt beroende börjar bli riktigt jobbigt. Så jag tänkte att jag ska äta frukt istället när jag får dampanfall, och äta lite nyttigare i allmänhet. Sen gick jag upp och kastade i mig 6 st sourcream & onion riskakor med smör på rad, sen när de var slut så åt jag två med ostsmak, mamma tog förpackningen ifrån mig och då åt jag kaka istället, sen åt jag choklad och digestivekex, och en bit äppelpaj med vaniljsås på kvällen. Vad har jag för liv!! :,(


friggs riskakor är syndigt goda..

Kommentarer
Postat av: Linnea

är dem nyttiga ? xD :O

2010-10-04 @ 18:25:58
URL: http://linnealisalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0