besök på umo

Iag var min klass på ungdomsmottagningen. vi slapp matten yey :) och det coolaste var att våra lärare trodde vi skulle va där mycket längre än de trodde, så vi fick en massa tid över. jag, isa och minna satt på biblioteket och snacka ett tag sen tog vi bussen tbx och åt lunch. jao.
jaa. och sen är det här en tråkig dag, jag har kung fu i eftermiddag. det var kul förut men är fett tråkigt nuförtiden. det här är min sista termin på kung fun. sen ska jag verkligen satsa på dans. bara det att dansen kostar typ 3 ggr mer än kung fun :p 
Jag kommer sprängas. Asså ingen bryr sig. Jag fattar inte hur jag orkar. Vadå? Alla kommer dö snart ändå, ingen ide att anstränga sig i nånting.
Eller ska man se det som sin enda chans? Jag tror det. Men jag är så ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0