Kung fu och telefonplaner typ

Nu var det längesen jag skrev :( Men jag ska skärpa mig, eller man får väl bara acceptera att det kommer perioder då man inte orkar eller kan skriva på bloggen..
Jag har ändå ingen tid att skriva just nu, ska på träning om typ 20 minuter. Det här blir min femte termin på kung fun, eftersom jag går i vuxengruppen nu kostar det tredubbelt så mycket (1500/termin). Så jag ska köra på de sista tre träningarna på den här månaden, sen måste jag bestämma mig för om jag vill fortsätta eller sluta. Slutar jag sparar vi pengar men jag kommer bli sjukt otränad eftersom annars dansar jag bara en gång i veckan. Så jag tror förresten att jag ska fortsätta fram till jullovet blir det då, och efter det ska jag se om jag kan haka på två danskurser på balettakademien istället för bara en som jag gör nu. Det blir bra.
Också är det en till sak jag tänker på just nu: byta abonnemang!! Jag var tvungen att ha ett asdåligt abbonemang från telia i två år (följde med telefonen asså), det kostar typ 60 lr 70 spänn i månaden, och att ringa till folk med telia kostar 69 i öppningsavgift och sen gratis, och smsa kostar så mycket som 69 öre styck :O
Så ni som smsar mig och undrar watsup liksom, känn er inte dissade, jag är bara fattig.
Men nu är räddningen här, jag är inte bunden till telia längre och ska troligen nu skaffa halebop vänner, som kostar lika mycket i månaden, fast man ringer helt gratis till andra med halebop (synd att nästan alla har telia..) och smsar gratis till alla i hela världen (max 3000/mån). Att ringa folk med andra abonnemang är lite dyrare, men jag snackar ändå aldrig i mer än nån minut, så för mig blir det lätt värt!!
Nicenice!
Ska äta nudlar nu byee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0