Skolan

Jag hatar skolan idag. Det är dålig stämning i våran klass och alla vandrar omkring som ensamvargar, jag brukar stalka Minna när jag har tråkigt. Förut brukade vi sitta och snacka och göra roliga saker faktiskt trivdes jag väldigt bra i skolan ett tag, men nu är det bara dåligt. Visst jag är glad att jag inte är mobbad som jag var i trean, men jag har bara typ försvunnit på något sätt. Typ alla. Jag pallar inte skolan, vad ska det tjäna till? Jag har fått mina betyg, vi söker på 8:ans betyg från Waldorf, för waldorf är iq befriat.
Varför har jag inte bytt förlängesen. Jag kommer aldrig förlåta min klass. Förlåta dem för vad? För att de är störda i huvet.
Jag ska baka snart. Socker och pengar. De två sakerna som håller mig uppe ;) Vadå, visste ni inte att depression är mkt vanligare bland fattiga människor? Och ingen vet hur mkt jag har lidit pga vårat ekonomiska problem. Allt på grund av ******. Folk säger att pengar inte medför lycka. Det gör de ju visst :o För mig iaf, för jag använder dem till bra saker.
Knark. :p (=hejdå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0