Dessa spöken :)

Igår när vi hade fysik i hörsalen så visade filip  den hära videon, vi vart typ asrädda haha xD (fysikläraren vart inte glad).
Det är i ett hus och man ser en ande gå förbi, titta noga ;)
Hahaha!
Blev du rädd?
Vi såg den på storskärm i hörsalen.
Jag vet inte hur många ggr jag har blivit lurad att kolla noga och skruva upp ljudet, och sen efter typ fem minuter poppar en skrikande sak upp, första gången var jag ensam hemma och det var kväll xD
Här är några andra godingar, nu är det inte kul längre eftersom ni vet haha men man kan alltid va taskig och visa för sina kompisar :p
Nästa video gick inte att bädda in, men kolla den på youtube, den är något extra kan man säga :D
Jag lovar, det är asvärt att se den :) http://www.youtube.com/watch?v=MOPbMnUQkPc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0